Uusia, tarkempia keinoja asiakashankintaan

Myynnin perinteinen ratkaisu:

Mennään messuille ja otetaan tuote mukaan. Soitetaan kylmiä Excel-listoja läpi – määrä ennen laatua -tekniikalla. Lähetetään pdf-esitteitä perään sähköpostilla.

Markkinoinnin ja myynnin yhteisratkaisu:
Rakennetaan verkkoon houkutteleva tuotevalikoima ja laaditaan asiantuntijan vinkit tuotteiden hankintaan ja käyttöön. Ajetaan sivustolle liikennettä mainonnan avulla ja akivoidaan potentiaaliset ostajat pyytämään tarjousta. Samalla myynti tekee tarkemmin segmentoitua kylmäsoittoa ja ohjaa harkitsevat asiakkaat verkkoon. Mainonnalla tuetaan ostajakohderyhmän ostopäätöstä.

Hyödyt

  • Modernin tekemisen kautta resurssit kohdentuvat fiksummin: ihmistyötä on vähemmän, mutta kauppaa syntyy enemmän

  • Soittamisen syitä on muitakin kuin "mitä kuuluu?"

  • Verkkosivut koulivat harkitsijoista ostajia

Toimivan liidiprosessin edellytyksenä on hyvä tilannekuva, joka perustuu asiakasymmärrykseen. Asiakkaiden laajamittainen tutkiminen tuntuu kuitenkin usein  liian raskaalta prosessilta.

 

Siksi me luomme tilannekuvaa sisältöjen kautta. Haastattelemme asiakkaat ja laadimme asiakasarvoon perustuvat pilarissisällöt. Näin pääsemme konkreettisten lopputuotteiden kautta hahmottamaan tarjoomaa ja asiakkaan kokemaa arvoa.

Markkinointi on mahdollista, kun käytössä on laadukas sisältö.

Pohdittavaksi jää:

  • missä ne julkaistaan

  • miten niitä markkinoidaan

  • miten sivustokävijöistä konvertoidaan liidejä

  • miten liidit käsitellään

  • mitä tietoa tarvitaan myynniltä

  • miten tiedon pohjalta kehitetään konversioita


Varaa etätapaaminen niin rakennetaan teille uusasiakashankintaa tukevat sisällöt ja käytännöt!

 NÄISSÄKIN AUTAMME

MYYNTIJOHTAJAN TULKKI

Meidän intohimonamme on auttaa markkinointia onnistumaan myynnin kumppanina. Markkinointi on substanssina monelle myyntijohtajalle vaikeaa ja monimutkaista. Siksi se onkin ihan oikea ammatti, eikä mikään assistentin sivuduuni.
Tutustu työystäviin!

Autamme sinua ymmärtämään miksi et ole osannut hyödyntää markkinointisi timanttista osaamista.

Suhdetoimisto Kram Oy

2330856-9

Tallberginkatu 2 A, 6. krs
00180 Helsinki

 

Laskutustiedot
Saapumisohjeet

Tietosuojaseloste

  • Instagram
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter

© 2020 Suhdetoimisto Kram Oy.