Se hiton MIKSI?!

Tän porukan missiona on aina ollut nostaa markkinoinnin ja viestinnän tasoa suomalaisissa firmoissa luomalla tekijöille edellytyksiä onnistua.

Kun me onnistutaan, voidaan

painella tiehemme ja katsoa taaksemme ylpeinä työmme jäljistä.


Kun mä jään eläkkeelle, olen auttanut ainakin 20 markkinoinnin tekijää kiinni bisneksen ytimeen – sinne missä tehdään tuloksia.

Nautin siitä, että saan olla taustajoukoissa, työntämässä hyviä tyyppejä pelipaikoille. Sillä sinne päästyään, markkinointi on se joka luo arvaamatonta arvoa.


Riina, perustaja

Myydään hyvin, etsitään oikeat ratkaisut ja oikeat tyypit tekemään. Tehdään järkeviä juttuja. 

Mulle on tärkeää, että ei myydä mitään monimutkaista. Että asiakas uskoo itsekin siihen mitä ostaa. Siksi mä rakastan perusasioita ja niihin liittyvää yhteistyötä.

Parhaimmillaan me tehdään markkinoinnin kanssa myynnille ennennäkemättömiä, konkreettisia välineitä, joilla tehdä vaikuttavia tuloksia.

Silloin tällaisen "täysverisen" myyjänkin silmäkulmaan vierähtää kyynel. Siis ei vielä niistä välineistä, vaan euroista.

Anni, omistaja

Mua motivoi muutos. Ja kun me päästään muuttamaan sitä, miten markkinointi ja myynti tekee yhteistyötä ja kommunikoi, olen elementissäni.

Kun me ollaan löydetty asiakkaan tekemiselle konteksti ja saatu pienin askelin sisällöt pelaamaan myynnin kanssa samaan maaliin, tuloksia syntyy.

Sillä niin myynnin, markkinoinnin kuin palveluiden toimittamisenkin ytimessä on kommunikaatio. Kun se toimii, muutkin asiat toimivat paremmin. 

Introverttikin innostuu.




Outi, omistaja

APU, SEURA & GLORIA

KRAMIN ARVOT

Arvomme ovat Apu, Seura ja Gloria, mutta niitä ei tarvitse muistaa.
 

Apu tarkoittaa meillä välittämistä, auttamista, asiakkaan ja kollegan stressin pienentämistä. 
Toiminnan tasolla auttaminen toteutuu tekemällä yhdessä ja siirtämällä osaamista. Me saadaan palautetta auttamishalustamme ja -kyvystämme läpi koko ketjun, aina ekoista myyntitapaamisista alkaen.

Seura ei vain tee kaltaisekseen, se tekee hyvää. Emme nimittäin usko tekemisen ulkoistamiseen vaan yhdessä tekemiseen. Vaikka yrityksessäsi olisikin mahtavia oman alansa ammattilaisia, on markkinointi usein vailla substanssitukea, työystävää. Me tehdään töitä asiakkaan kanssa yhdessä.

Gloria voi kuulostaa fancylta, mutta siksi se on juuri sopiva sana. Sen alle nivoutuvat rohkeus, ammattiylpeys, integriteetti, työn merkityksellisyys ja palaute. Jokainen kunnianhimoinen ammattilainen tarvitsee sopivasti gloriaa. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme nousemaan aktiviteettien yläpuolelle, luomaan arvoa.
 

Tavoitteena on että meidän asiakkaat on f****** awesome!

Ja nehän on!
 

Työystävät

Työystävyys on yhteistyötä, jossa pidetään omien puolta, tuetaan, kannustetaan ja tipautetaan välillä todellisuuteen.
Se ei tunne siilojen, seinien tai y-tunnusten rajoja. Ennen kaikkea työystävyys on yhdessä tekemistä, virheiden tekoa ja oppimista.
 

Työystävä ei ole mikään päänsilittelijä, vaan sellainen ihminen jonka voit luottaa sanovan ääneen kipeänkin totuuden myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä, asenteistasi ja oletuksistasi, kyvystäsi liidata omaa tonttiasi ja uppoutumisestasi kaikenlaiseen sälään. A friend would offer you an umbrella in the rain, a work friend will yell: Run, bitch, run!

Anni Hakkarainen

050 913 4148

Anni auttaa tunnistamaan myynnin ja markkinoinnin yhteisen putken ja sen kipukohdat. Hän auttaa laittamaan käytäntöjä uusiksi, eikä anna siivuakaan periksi.

Kysy näistä:

  • tilannekuvan rakentaminen

  • markkinoinnin ja myynnin yhteinen prosessi

  • myynnin vastuu liidiputkesta

Leena Kähkönen
Riina Jokinen

050 469 8780

Riina strategioi kanavat ja välineet, rakentaa myynnin ja markkinoinnin käytännöt ja hankkii verkostosta tekijät.

Kysy näistä:

  • priorisointi

  • myynnin puhe

  • markkinointisuunnitelma uusiksi muutostilanteessa

  • markkinoinnin ja myynnin yhteinen prosessi

Minna Kajaste

050 339 7408

Outi Vainionkulma-Immonen

Outi sanoittaa vaikeimmatkin aiheet journalistin taidoin. Ja vahtii että sisältö on priimaa. Jos käsillä on muutos, hän liidaa.

Kysy näistä:

  • Content Book & myynnin puhe

  • sisällöt myynnin pipelinella

  • muutostilanteiden viestintä

  • asiakasviestintä

Saija Kokkonen

040 553 5067

Leena ratkoo käytännön ongelmat ja varmistaa että muut tietävät mitä milloinkin pitää tehdä.

 

Johtaa myös yli 200 tunnistetun tekijän verkostomme työtä asiakkaan hyväksi.

Kysy näistä:

  • materiaalit ja sisällöt 

  • markkinointisuunnitelma uusiksi muutostilanteessa

  • markkinoinnin ja myynnin yhteinen prosessi

Minna auttaa ennakoimaan muutosta ja valjastamaan sisällöt myynnin käyttöön. Minnan supertaitona on empatia - hän hahmottaa asiakasdatastasi sen miten vaikutetaan ihmisiin.

Kysy näistä:

  • Content Book & myynnin puhe

  • sisällöt myynnin pipelinella

  • muutostilanteiden viestintä

  • asiakasviestintä

Saija palastelee, aikatauluttaa, briiffaa ja vetää projektit. Aina tiukasti asiakkaan puolella.

 

Johtaa myös yli 200 tunnistetun tekijän verkostomme työtä asiakkaan hyväksi.

Kysy näistä:

  • materiaalit ja sisällöt 

  • markkinointiprojektien läpivienti

Voimasanamme on muuten #aissaatana.
Se toimii onnistumiseen ja epäonnistumiseen.
Se on myös asenne, tarvittaessa olankohautus, tunnustus tai tilanteen kevennys. 

Suhdetoimisto Kram Oy

2330856-9

Tallberginkatu 2 A, 6. krs
00180 Helsinki

 

Laskutustiedot
Saapumisohjeet

Tietosuojaseloste

  • Instagram
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter

© 2020 Suhdetoimisto Kram Oy.